Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Βρες χρόνο - Γιάννης Ρίτσος






Βρες χρόνο για δουλειά -
αυτό είναι το τίμημα της επιτυχίας.
Βρες χρόνο για σκέψη -
αυτό είναι η πηγή της δύναμης.
Βρες χρόνο για παιχνίδι - 
αυτό είναι το μυστικό της αιώνιας νιότης.
Βρες χρόνο για διάβασμα -
 αυτό είναι το θεμέλιο της γνώσης.
Βρες χρόνο να είσαι φιλικός -
αυτό είναι ο δρόμος προς την ευτυχία.
Βρες χρόνο για όνειρα -
αυτά θα τραβήξουν το όχημά σου ως τ’ αστέρια.
Βρες χρόνο ν’ αγαπάς και ν’ αγαπιέσαι -
αυτό είναι το προνόμιο των Θεών.
Βρες χρόνο να κοιτάς ολόγυρα σου -
είναι πολύ σύντομη η μέρα για να ‘σαι εγωιστής.
Βρες χρόνο να γελάς -
αυτό είναι η μουσική της ψυχής.
 Βρες χρόνο να είσαι παιδί -
 για να νιώθεις αυθεντικά ανθρώπινος.
 Τ’ όνειρο του παιδιού είναι η Ειρήνη.
 Τ’ όνειρο της μάνας είναι η Ειρήνη.
τα λόγια της αγάπης κάτω από τα δέντρα είναι η Ειρήνη..
Ειρήνη είναι ένα ποτήρι ζεστό γάλα
κι ένα βιβλίο μπροστά στο παιδί που ξυπνάει.




13 σχόλια:

  1. Πρέπει να βρούμε χρόνο για όλα αυτά!! Υπέροχο! καλό μήνα με υγεία εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ένα ποιητικό θαύμα από τον Ρίτσο!
    σ'ευχαριστώ για την ανάρτηση!
    καλό μήνα κι από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα πολύ αγαπημένα μου.. Καλό μήνα Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σήμερα τα είπες όλα και με τον δικό σου τρόπο, πολύ μου άρεσε η ανάρτηση και το βίντεο!!!
    και δηλώνω ότι θα σου το κλέψω το βίντεο για την επόμενη ανάρτησή μου, μιας και δένει με αυτό που έχω στο κεφάλι μου...αλλά θα γράψω κάτω από το βίντεο ότι το πήρα από εδώ...καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα! τι όμορφα λόγια, έτσι είναι.. όλοι μας πρέπει να βρούμε χρόνο για να απολαύσουμε πραγματικά τη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Melissa lli ελεύθερα κορίτσι μου. Καλό μήνα σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Βρες χρόνο να κοιτάς ολόγυρα σου -
    είναι πολύ σύντομη η μέρα για να ‘σαι εγωιστής."

    Για όλα αυτά και για πολλά άλλα μέσα σε τούτο το ταξίδι που το τικ τακ του χρόνου πέφτει με δύναμη πάνω στους λεπτοδείκτες της ζωής...
    Υπέροχη η ανάρτησή σου marie μου
    Καλό μήνα σου εύχομαι με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δεσποινα, ένα όμορφο υπόλοιπο εύχομαι. Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Βρήκα Χρόνο μεσα από Μένα να ανιχνεύσω Εσένα που αναζητάς τα μονοπάτια της Ευτυχίας στις Στροφες των Ποιημάτων....

    Εκει μες στην προσπάθεια ΒΡΗΚΑ ΕΣΕΝΑ και περασα από το ΕΓΩ και το ΕΣΥ στο ΕΜΕΙΣ, εκεί όπου η εννοια Ανθρωπος και Ποίημα αποκτούν τη μέγιστη Σημασία τους.......


    Φιλί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για ακόμη μία φορά που μου χαρίζεις απλόχερα τους στίχους σου.. Πολύ μου άρεσε το ΕΜΕΙΣ. Να είσαι πάντα καλά. Φιλί και από μένα Κάκια μου.

      Διαγραφή
  9. Βρες χρόνο.... Τα λέει όλα! Υπέροχο! Καλό μήνα συνονόματη Marie! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο απαραίτητα είναι όλα...πρέπει πάντα να βρίσκουμε χρόνο...
    Ο καλύτερος ορισμός για την ειρήνη είναι αυτός...
    "Ειρήνη είναι ένα ποτήρι ζεστό γάλα
    κι ένα βιβλίο μπροστά στο παιδί που ξυπνάει."
    Τα είπε όλα σε δυο στίχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή