Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Σονέτα - Ουίλλιαμ Σαίξπηρ





43


Βλέπουν πιο ωραία τα ματιά μου όσο τα κρατώ κλεισμένα,
γιατί όλο αδιάφορα θωρούν απ' το πρωί ως το βράδυ·
μα όταν κοιμάμαι, στα όνειρα κοιτάζουν μόνο εσένα,
και με το μυστικό τους φως φωτίζουν το σκοτάδι.

Μα συ, που κάνει ο ίσκιος σου τους ίσκιους φωτεινούς,
τι χάρμα θέαμα θα 'πλαθε του ίσκιου σου η μορφή,
στη λαμπρή ημέρα με τους πιο λαμπρούς σου φωτισμούς,
αφού έτσι λάμπει ο ίσκιος σου σε όραση τυφλή;

Τι ευλογία θα 'ταν των ματιών μου ο γλυκασμός,
αν στης ημέρας σ' έβλεπαν το φως το ζωντανό,
αφού 'ν' ωραίος στη νεκρή νύχτα ο ίσκιος σου ο λειψός,
σε ύπνο βαθύν, μάτια κλειστά και φέγγος σκοτεινό.

Οι ημέρες μου ήταν νύχτες αόμματες ως να σε ιδώ,
κι οι νύχτες μου λαμπρές ημέρες αν σ' ονειρευτώ.



ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ, Σονέτα,
εκδόσεις Επικαιρότητα (1990)



11 σχόλια:

  1. .."ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΥΧΤΕΣ ΑΟΜΜΑΤΕΣ ΩΣ ΝΑ ΣΕ ΙΔΩ,ΚΙ ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ ΛΑΜΠΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΝ Σ' ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ"...ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ...ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΩΣ...ΠΟΥ ΤΑ ΦΩΤΙΖΕΙ..!ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΡΟ ΦΩΤΕΙΝΟ,ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΝ ΑΚΟΜΟΙ ΚΙ ΟΙ ΤΥΦΛΟΙ..!ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ,ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΓΗ..!ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..!ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΓΕΙΑ..!ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΑΤΙΑ ΠΑΛΑΤΙΑ..ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΜΑΖΙ..!ΟΤΑΝ ΦΩΤΙΖΕΙΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ...ΞΕΧΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΩ..!ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΑΡΙΑ...ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ..ΟΠΟΥ Ο ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ..ΕΙΧΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ..!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ!!!ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ (WILLIAM) :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπουν πιο ωραία τα μάτια μου όσο τα κρατώ κλεισμένα!!!
    Τι ωραίος στίχος!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!!
    Να έχεις μια νύχτα λαμπρή σαν ημέρα!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, για κάθε σου σχόλιο. Φιλί!

      Διαγραφή
  4. σονέτο υπέροχο ενός Σαίξπηρ που μαγεύει!
    τι όμορφες οι επιλογές σου καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου. Να έχετε ένα όμορφο βράδυ και μία υπέροχη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...ciao Marie, leggere un sonetto di W,S è sempre un diletto...buona settimana...

    ΑπάντησηΔιαγραφή