Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ (ΝΟΡΑ) - ΧΕΝΡΙΚ ΙΨΕΝ






ΝΟΡΑ
Άρα, είσαι πιο άνετα τώρα.

ΚΥΡΙΑ ΛΙΝΤΕ
Όχι γιατί νιώθω ένα αφόρητο κενό, αφού δεν έχω κανένα σκοπό στη ζωή μου, να ζω και να φροντίζω κάποιον. (Σηκώνεται ανήσυχη) Καταλαβαίνεις γιατί δεν άντεχα να ζω στην άλλη άκρη του κόσμου. Θέλω να πιστεύω πως εδώ θα είναι πιο εύκολα να βρω κάποια δουλειά και ν' απασχολώ το μυαλό μου για να μην κάνει δυσάρεστες σκέψεις. Μακάρι να έβρισκα δουλειά σε κάποιο γραφείο..

ΝΟΡΑ
Θα είναι τρομερά κουραστική για σένα, που ήδη φαίνεσαι πολύ εξαντλημένη. Δεν ξέρω μήπως πρέπει να πας να ξεκουραστείς κάπου.

ΚΥΡΙΑ ΛΙΝΤΕ
(Πλησιάζει το παράθυρο) Εγώ δεν έχω κανέναν να μου πληρώνει τα έξοδα.

ΝΟΡΑ
(Σηκώνεται) Έλα, μη μου θυμώνεις! 

ΚΥΡΙΑ ΛΙΝΤΕ (Την πλησιάζει) Εσύ μη μου θυμώνεις, Νόρα! Η τωρινή ζωή μου μού τσακίζει το ηθικό. Δεν έχω για ποιον να δουλέψω κι όμως πρέπει να μη σταματήσω ούτε στιγμή, γιατί χρειάζομαι χρήματα. Και, όταν μου είπες τα δικά σου καλά νέα, πίστεψέ με, δεν χάρηκα τόσο για σένα όσο για τον εαυτό μου!



Απόσπασμα από το βιβλίο του
ΧΕΝΡΙΚ ΙΨΕΝ, Το κουκλόσπιτο (Νόρα)
εκδόσεις Ηριδανός



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου