Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Πόσο μετράει, αλήθεια, αν εγώ σε νιώθω;





Κρυώνεις πολύ απόψε. Πάγωσες. Κι εγώ σε νιώθω.
Δεν έχεις τίποτα να σκεπαστείς. Ούτ' ένα φιλί.
Πόσο μετράει, αλήθεια, αν εγώ σε νιώθω;
Κι αυτή η καταιγίδα που σε πήρε στο κατόπι,
δε λέει να σταματήσει πια.
Αιώνες χτυπάνε πάνω σου οι στιγμές.
Να πάρει η οργή, να πάρει.. Είδες;
Πόσο ανέτοιμο σε βρίσκει πάντα. Πόσο γυμνό. Πόσο ακάτεχο.
Πού είναι οι αποφάσεις που έπαιρνες.
"Την άλλη φορά", έλεγες, θα ξέρω. Θα 'χω ετοιμάσει καταφύγια.
Θα 'χω φυλάξει ζεστές κουβέρτες για την πάρτη μου".
Μην απορείς. Δεν είσαι εσύ που δεν τα καταφέρνεις.
Έτσι συμβαίνει σ' όλους μας.



Αγκάλιασε σφιχτά τον εαυτό σου.
Κρύψου κάτω απ' το δέρμα σου.
Μέσα στις χούφτες σου.
Ζέστανε την ψυχή σου με την ανάσα σου.
Και σκέψου πόσα πράγματα σημαντικά έχεις να κάνεις,
μόλις περάσει η καταιγίδα.



Απόσπασμα από το βιβλίο της
ΑΛΚΥΟΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ, Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή,
εκδόσεις Καλέντης (2004)



14 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή μου Marie.
    Ανέτοιμους μας βρίσκει πάντα...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Misoagnosti, δελφινάκι, χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο, thano, @iris μου.. Καλό βράδυ να έχετε. Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια. Ομορφο σαββατοκύριακο εύχομαι, με πολλές ευχάριστες στιγμές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι κι αλλιώς, πάντα περνάει η καταιγίδα...
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το διάβαζα χωρίς να ξέρω ότι είναι της αδυναμίας μου..και σκεφτόμουν πόσο δυνατό είναι.. :) Καλό βράδυ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το είχα διαβάζει ανάμεσα σ' άλλατο 2005
    φοβερό βιβλίο της Αλκυόνης Παπαδάκη. Έβγαλε
    από μέσα μου ενοχές. Τώρα το ξαναδιαβάζω
    μέσα από το blog σου.. ζεστάθηκα, σ' ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και κάνει την εμφάνισή του το ουρανιο τόξο Μαρία μου! Ευχαριστώ που πέρασες Κατερίνα μου, θυμάμαι πως είναι η αγαπημένη σου. Φίλε μου, θαυμάζω τη γραφή της και το συγκεκριμένο βιβλιαράκι σου δίνει τροφή για σκέψη, συνδυασμένο με υπέροχες εικόνες. Καλό σαββατοκύριακο φίλοι bloggers. Να χαμογελάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "έτσι συμβαίνει σε όλους μας..." :) καλή Κυριακή (πια) marie μου και σε ευχαριστώ πολύ για τς ευχές και το πέρασμά σου! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου κορίτσι μου. Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  8. Τωρα μολις μπορεσα να μπω να δω το υπεροχο κειμενο που αναρτησες!
    Πως μου αρεσει οταν συναντω σε λεξεις αυτα που νιωθω πολλες φορες....
    Τα φιλια μου,κοριτσακι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ όταν τα διαβάζω. Συναντώ κάτι από εμένα. Καλη εβδομάδα γλυκιά vailie! :)

      Διαγραφή