Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2014

Ζούμε όπως ονειρευόμαστε - μόνοι. Τζόζεφ Κόνραντ






8 σχόλια:

  1. Καιρός λοιπόν να βάλουμε κι άλλους στα όνειρα μας :)
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά γλυκιά μου! Καλό σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  2. μοναξιά μου όλα, μοναξιά μου τίποτα!!! :) φιλάκια πολλά, καλό βράδυ marie μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιλέγοντας

    Την αναλογία της με τα μέρη του λόγου η Marie την ανακάλυψε σταδιακά.
    Αρχικά, ήταν τα ρήματα τα οποία διαπίστωσε πως αντιστοιχούν στα βήματά της.
    Ακολούθησαν τα επίθετα για τα οποία ο προσδιοριστικός τους ρόλος αποτέλεσε την υφή του βλέμματός της.
    Ώσπου μία φθινοπωρινή νύχτα η φωνή της συλλάβισε το πλήθος των ουσιαστικών που ανθίζουν τα όνειρά της.
    Κι από τότε οι επιλογές των λέξεων της Marie εικονογραφούν το μέλλον της.

    Γιάννης Πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε με ξεχνάτε ποτέ. Σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Να έχετε ένα όμορφο βράδυ Γιάννη.

      Διαγραφή
  4. Στο'χα πει πως γεννιεσαι κ πεθαινεις μοναχη....... (Στ.Ροκκος)
    Να μου εισαι καλα, μικρουλα.... :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να προσέχεις μικρό μου Βάιλι.. και να χαμογελάς! :**

      Διαγραφή