Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Έντεκα σονέτα του σκοτεινού έρωτα - Federico García Lorca



Anka Zhuravleva


Ο Ποιητής λέει την αλήθεια


Θέλω να κλάψω τον πόνο μου και στο λέω
για να μ’ αγαπήσεις και να με κλάψεις
κάποιο απόβραδο αηδονιών
μ’ ένα στιλέτο, με φιλιά και με σένα.

Θέλω ν’ αφανίσω το μοναδικό τεκμήριο
για τη δολοφονία των λουλουδιών μου
και να μετατρέψω το θρήνο μου και τους ιδρώτες μου
σ’ αιώνιο σωρό σκληρού σταριού.

Να μη σωθεί ποτέ το κουβάρι
του σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς, παντοτινά φλογερό
με υπέργηρο ήλιο κι αρχαία σελήνη·

Κι αυτό που δε μου δίνεις και δε σου ζητώ
να ‘ναι του θανάτου, να μην αφήσει
μήτε έναν ίσκιο για την τρικυμισμένη σάρκα.



ΦΕΔΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ, Έντεκα σονέτα του σκοτεινού έρωτα,
εκδόσεις  Ελεγεία (2008)



14 σχόλια:

  1. marie μου
    ξεχωριστοί οι στίχοι που ανάρτησες, θα ήθελα να γράψω πολλά αλλά με καλύπτουν τα λόγια του ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΡΥΠΟΥ !
    Τις χρειαζόμαστε τέτοιες αναρτήσεις.

    σε φιλώ κοριτσάκι μου
    να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι να πει κανείς εδώ!
    ένα θερμό χειροκρότημα αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..ciao Marie, vero, il poeta dice sempre la verità. Ottima scelta quella di G.Lorca...il tuo blog è sempre più bello. Abbraccio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν οι λέξεις χάνουν κάθε νόημα, τότε τα σχόλια γίνονται περιττά!Υποκλίνομαι λοιπόν τόσο στον ποιητή, όσο και στις υπέροχες δημοσιεύσεις σου!
    Χαρούμενο Σαββατοκύριακο να περάσεις καλή μου!Πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όμορφο κυριακάτικο πρωινό σου εύχομαι καλή μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάθε στίχος κι ένα ταξίδι στον ποιητικό του κόσμο. Καλό σας βράδυ Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας μη σώζεται ποτέ το κουβάρι του σ΄αγαπώ μ΄αγαπάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή