Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Πόλη των Αγγέλων - Charles Bukowski



Fabrizia Milia



Κατακάθια θλίψης


Στ' ανατολικά του Σουέζ της καρδιάς μου
αρχίζει ένα βουητό βουητό βουητό
σκοτεινό ακίνητο, ακίνητο σκοτεινό
και ξαφνικά το Καλοκαίρι μπαίνει στο σπίτι
ορμητικά σαν σέντερ φορ
στο νοητό τέρμα της καρδιάς μου!

[..]

θλίψη, χριστέ μου, θλίψη,
αυτό το κατακάθι θλίψης,
αστέρια και λωρίδες θλίψης,
καταρράχτες θλίψης
κύματα θλίψης
θλίψη σε έκπτωση
παντού..

[..]

Ασφικτυώ, Κολούμπια, και τα νεκρά άλογα της
ψυχής μου
με χαιρετούν από τις πύλες
με χαιρετούνε νυσταγμένο, Ιστορικοί εσείς
κοιτάξτε αυτό το τρυφερότατο Παρελθόν
τινάζεται ξυπνώντας
με όνειρα γκέισας, διάτρητοι νεκροί
από πλήξη!

[..]

..θα μπορούσα να καταπιώ το κενό
θα μπορούσα να ρίξω φωτοβολίδες αγάπης
μέσα στο σκοτάδι
θα μπορούσα να παρακαλέσω την Ινδία
για το υποχωρητικό σου σάπιο άχυρο..

[..]

..λέω, άδραξε τους πεθαμένους θεούς μέσα
στο χορτάρι των καβουριών!
Λέω ότι ο φοίνηκας είναι επικερδής
Λέω, κοίτα, κοίτα, κοίτα
γύρω μας:
όλη η αγάπη είναι δική μας
όλη η ζωή είναι δική μας
ο ήλιος είναι ο σκύλος μας δεμένος στο λουρί του
τίποτα δεν μπορεί να μας νικήσει! [..]



Αποσπάσματα από το βιβλίο του
ΤΣΑΡΛΣ ΜΠΟΥΚΟΦΣΚΙ,  Πόλη των Αγγέλων,
Επιλογή από το Hot Water Music,
εκδόσεις Απόπειρα (1992)



19 σχόλια:

  1. Κάπου το'χα ξαναδιαβάσει. Νομίζω διαπνέεται από μια "διάφανη πνοή" ειλικρινούς θλίψης...

    Καλησπέρα Μαρία μου. Καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπως έτσι το εκλαμβάνω κι εγώ Σεβάχ.. Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα αποσπάσματα από έναν αμφιλεγόμενο συγγραφέα-ποιητή!Μ΄ άρεσε ο τρόπος που σκεφτόταν!Μια ζωή γεμάτη από αρνήσεις!Τα λόγια του στο τελευταίο απόσπασμα αγαπημένα!
    Να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο Μαρία μου!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα διαλέγεις τα καλύτερα..στο τέλος θα με κάνεις να αγαπήσω και τον Charles Bukowski...καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε.. μακάρι να το καταφέρω Μαράκι, καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαρία μου... Ωραίες επιλογές κάνεις πάντα!!! Αν και δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει ιδιαίτερα ο Bukowski...
    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σ/Κ... Να είσαι καλά!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σε αγχώνει Φωτεινή μου αυτό.. Δε γίνεται να αρέσουν όλες οι επιλογές μου.. Σε ευχαριστώ που πέρασες, φιλί!

      Διαγραφή
  5. Ταυτίζομαι με τη me(maria)!!! Ειδικά η ενσάρκωση του ήλιου σε σκύλο ήταν τέλεια!!! Και πάλι Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναπέρασα από το χώρο σου κ μάλλον έχεις δίκιο, νομίζω πως βρήκα πιο ταιριαστό στίχο.. Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. All I want are some gentle moments to fall like soft raindrops. ~ Charles Bukowski

    Σας το χαρίζω και σας ευχαριστώ από καρδιάς.
    Τα σχόλια σας δίνουν ένα ιδιαίτερο νόημα στην ημέρα μου,
    καθώς τα νιώθω σας πέπλο.

    Ευχαριστώ
    Ευχαριστώ
    Ευχαριστώ..

    Μία όμορφη, νέα εβδομάδα σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λατρεύω τις αναρτήσεις σου!
    λες και κάνεις τη καλύτερη αποδελτίωση του κόσμου!
    εύχομαι τη πιο φωτεινή εβδομάδα του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνο να χαμογελάσω πικρά μπορώ:)
    Μου αρέσει κι εμένα πολύ o bukowski!
    Καλή βδομάδα κορίτσι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα kwnnie μου, να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα..

      Υγ. Εδώ ρίχνει καρέκλες.. :)

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο..... Υπέροχο...

    Με αφορμή την επίσκεψή μου, θέλω να σε ενημερώσω για το καινούργιο μου blog, το vallysbook.com.

    Είναι πολύ διαφορετικό από το izoimasmiavolta από το οποίο τα λέμε συχνά αλλά εύχομαι να με επισκέπτεσαι και εκεί, και να τα λέμε.

    Θα με χαροποιούσε πολύ ένα σχολιό σου αν σου αρέσει ή όχι αν και είμαστε στην πολύ πολύ πολύ αρχή μας ακόμη.

    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις έκανα τη πρώτη μου επίσκεψη. Καλοτάξιδο.. Θα τα λέμε από εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...καταρράκτες κύματα του πόνου θα είναι πάντα μεγάλη θλίψη στη γη, αλλά η ανθρώπινη καρδιά είναι μεγάλη και μπορεί να comtenere όλα αυτά και να κερδίσει τα πάντα με αγάπη. Γεια σας Αγαπητοί Μαρία και συγχαρητήρια για τη φυσική ομορφιά σας με την Αφροδίτη θα ζήλευαν. P.S. Bukosky μαζί με Πούσκιν έχουν φυτευτεί οι σπόροι για τη σύγχρονη ρωσική ποίηση ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή