Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων - Jean – Michel Guenassia



Fabrizia Milia


-  " .. Τι ν’ απόγιναν τα πουλιά της ψυχής μας;
Στην πλατιά πεδιάδα πέταξαν
Με τις ανελέητες κραυγές τους
Και την τρέλα τους, όμοια με σβούρες που αδιάκοπα γυρίζουν
Αυτά που πάθη μάς ξυπνούν δεν έχουν τέλος
Τα μάτια κίτρινα και κόκκινα
για τα μίση που ξεχάστηκαν
Οι ασάλευτες σημύδες
Ξαναμιλώ στη νύχτα
Στην ομίχλη που διαλύεται
Η αιωνιότητα είναι μια μέρα.."


Με κοίταξε με πρωτοφανή ένταση. Με βλέμμα καθαρό αλλά πυρετικό. Περίμενα ν’ αρχίσει τις ερωτήσεις. Δεν είπε τίποτα. Πήρε το χέρι μου και το έσφιξε στο δικό της. Μείναμε έτσι δίχως να μιλάμε. Τα λόγια ήταν περιττά. 



Απόσπασμα από το μυθιστόρημα του
ΖΑΝ - ΜΙΣΕΛ ΓΚΕΝΑΣΙΑ, Η λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων,
εκδόσεις Πόλις (2011)



30 σχόλια:

  1. αχ μου άρεσε!! ειδικά το "η αιωνιότητα είναι μια μέρα..." φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ είναι ακόμα αγαπημένο μου της ψυχής μας τα πουλιά, αυτά στους ουρανούς μας ανεβάζουν δύναμη να παίρνουμε και αντοχές για το αύριο που έρχεται,για όσους μας πλησιάζουν, για όσους μας πρόδωσαν ... αγάπες, φιλίες, όνειρα.
    Ευτυχώς που κάθε μέρα ξημερώνει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Mα εγώ θα βγω στου ονείρου τα μπαλκόνια για να σε ιδώ σκυμμένο στον πηλό, καράβια να κεντάς και χελιδόνια." ~ Νίκος Γκάτσος

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο κείμενο!
    Τα πουλιά της ψυχής μας χαράζουν το δρόμο, μας δίνουν δύναμη ν΄ αντέχουμε, μας βοηθούν ν΄ αποφασίζουμε, ν΄ αγαπάμε και να ζούμε την κάθε μέρα σαν στιγμή!Υπάρχουν όμως πολλά είδη πουλιών!Άγρια κι ήμερα!Τι πουλιά ταΐζει ο καθένας μέσα μας..;
    Υπέροχο Σαββατοκύριακο να περάσεις καλή μου φίλη!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα το έθεσες Σοφία. "Ανάλογα τι πουλιά ταΐζει ο καθένας μέσα μας.." Καλή Κυριακή να έχεις, φιλιά!

      Διαγραφή
  4. στη λέσχη των αθεράπευτα αισιόδοξων και ρομαντικών ήθελα να ανήκω!
    τι όμορφο κείμενο!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και των αθεράπευτα ονειροπόλων, να συμπληρώσω εγώ.. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. "Η αιωνιότητα είναι μια μέρα"... πόσο τέλειο κι αληθινό!!!
    Δεν έτυχε να διαβάσω το βιβλίο, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια!!! Και ανήκω κι εγώ στους αθεράπευτα αισιόδοξους ανθρώπους!!!
    Καλό Σ/Κ Μαράκι μου!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και στους αθεράπευτα δημιουργικούς θα έλεγα! καλή σου μέρα Φωτεινή! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ γλαφυρό και αισιόδοξο!

    Μου κέντρισαν πιο πολύ την προσοχή οι δυο τελευταίες προτάσεις: "μείναμε έτσι δίχως να μιλάμε. Τα λόγια ήταν περιττά".

    Ίσως γιατί όταν οι καρδιές συντονίζονται, τα λόγια περνούν σε δεύτερη μοίρα...

    Καλό και αισιόδοξο Σ/Κ, Μαρία μου! Με ειρήνη στην καρδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ".. αυτά που πάθη μάς ξυπνούν δεν έχουν τέλος .."

      Συμφωνώ Σεβάχ. Η σιωπή κρύβει τις μεγαλύτερες αλήθειες και τα πιο έντονα συναισθήματα.

      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  7. από τα ομορφοτερα αποσπασματα..!!!
    ξέρει κανεις απο σας ποιο ειναι το κομματι που παιζει καθως ανοιγεις την σελιδα του 'dreamer' ειναι εκπληκτικο..!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι διασκευή του κομματιού των visage και λέγεται fade to grey.Εκπληκτικό κομμάτι ηλεκτρονικής μουσικής της δεκαετίας του ΄80!
      Σοφία

      Διαγραφή
    2. Καλώς όρισες Δέσποινα. Την απάντηση σου την έδωσε ήδη η Σοφία μας. Το συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι είναι το fade to grey, διασκευή από τους nouvelle vague. Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    3. ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ..!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΑ..ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΦΗΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΟΥ.. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ!!! :)

      Διαγραφή
    4. το ζήτημα είναι Δέσποινα η διάρκειά του..

      δε τα αφήνω για μεγάλο χρονικό διάστημα..

      καληνύχτα!!

      Διαγραφή
    5. Και καλα κανεις...να μας βαζεις ομορφα κομματια να ακουμε!! :)

      Διαγραφή
  8. Αθεράπευτα αισιόδοξη..μάλλον αυτή είμαι εγώ!
    Πολύ όμορφο το κομμάτι:)
    Φιλάκια γλυκούλα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ δηλώνω αθεράπευτα αισιόδοξη και ρομαντική!!!Πόσο όμορφο κείμενο!!! Το τραγούδι σου καταπληκτικό!!!Πρέπει να είναι κάποια διασκευή του: Fay to grey !! από τους "the Robots". Καταπληκτικό και το πρωτότυπο και η διασκευή πολύ ρομαντική!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι διασκευή του κομματιού fade to grey από τους Nouvelle Vague Φανή μου. Καλή σου νύχτα, φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. ...ciao Marie, ho letto tutti i post precedenti, tutti belli per sensibilità...questi versi sono pieni di lirismo vero, metafore profonde. Il nostro cuore è come una gabbia libera e piena di suoni, che volano come il cinguettare degli uccelli per essere ascoltati, ma non sempre è necessario udirli: a volte il silenzio è molto più eloquente di qualsiasi parola...un abbraccio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Buona sera, Sergio. Grazie per averci contattato, per l'attenzione e per i vostri commenti. Un abbraccio..

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο κείμενο...πάντα ήμουν αθεράπευτα αισιόδοξη, ρομαντική και ονειροπόλα...και μάλλον έτσι θα συνεχίσω να είμαι..αθεράπευτη!..χαχα!!
    Πόση δύναμη έχουν δυο χέρια που ενώνονται, και πόσα λένε...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ζευγάρι χέρια είναι η ευτυχία. Καλή εβδομάδα να έχεις Μαράκι!

      Διαγραφή
  12. Να είσαι καλά δελφινάκι. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. It's been a while since I visited your site Marie, and you have some beautiful images which I enjoyed....have a good week...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Gringo. Thank you for stopping by my blog and your kind words. Wishing you an enjoyable week.

      Διαγραφή